loading...
فروشگاه تاچانکا
گلز بازدید : 31 نظرات (0)

تابه گریل نالینو مدل Spiza 


قیمت محصول : 237000 تومان


برند : Nalino


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تابه گریل نالینو مدل Spiza


 


نقد و بررسی تخصصی

این تابه با ظاهر خشن اما کاربردی و دوستدار سلامتی‌اش و به دلیل نیاز کمی که هنگام پخت‌وپز به روغن دارد، امکان چشیدن طعم غذاهای کبابی بی‌نظیر را به مصرف‌کننده می‌دهد. برای خانم‌های خانه‌دار داشتن تابه‌ای همه‌فن‌حریف اهمیت بالایی دارد. وقتی‌که می‌خواهند استیک یا فیله ماهی گریل شده با پختی شبیه بیرون داشته باشند. تابه نالینو مدل Spiza ویژگی‌هایی بالا و مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را دارد.

جنس چدن

نیازی نیست که چدن را توضیح دهیم. بیشتر خانم‌های خانه‌دار با این جنس آشنایی دارند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این ظروف می‌توان به نیاز کم به حرارت و لعاب حساس‌شان اشاره کرد. به همین دلیل است که توصیه‌ می‌کنیم برای استفاده از ظروف چدنی خصوصا این تابه از کفگیر و قاشق‌های چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید. قاشق‌های فلزی ممکن است به تابه صدمه بزنند. این نکته هم باید بگوییم که برای شستن این تابه کمی صبور باشید و بلافاصله بعد از پخت آن را داخل آب سرد قرار ندهید. بگذارید تابه کمی خنک شود و بعد عملیات شست‌وشو را انجام دهید.

سایز تابه

در کالاهای دیگر به این مورد اشاره کرده بودیم سایز ظروف پخت همچون تابه، قابلمه و... یک استاندارد جهانی است که اساسا برحسب قطر دهانه یا قطر خود ظرف تعیین می‌شود. قطر این تابه 30 سانتی‌متر است به همین دلیل می‌توانید مواد غذایی زیادی را داخل آن سرخ کنید. چندتکه استیک بیشتر یا آماده کردن دورچین سبزیجات مثل هویج و... هم‌زمان با غذای اصلی.

تابه دوطرفه

این تابه دوطرفه است ولی نه از آن دوطرفه‌هایی که درشان روی‌هم چفت می‌شود. تابه‌ای با دو روی متفاوت که می‌توانند در پخت یک غذای خوشمزه کمک شما باشند. همان‌طور که در عکس‌های کالا مشخص‌شده، یک طرف تابه صاف و طرف دیگر با شیارهایی موازی ساخته شده است. از طرف تخت تابه می‌توان برای سرخ‌کردن مواد غذایی مانند کدو، سیب‌زمینی و هویج البته با روغن کم استفاده کرد. از طرف دیگر تابه (که دارای خط است) می‌توان برای گریل‌کردن استفاده کرد. اگر می‌خواهید غذای‌تان غیر از طعم خوب، ظاهری زیبا هم داشته باشد، باید یک حرکت کوچک انجام دهید. زمانی که نیمی از زمان پخت در طرف خط‌دار گذشت، کمی استیک یا ماهی را بچرخانید تا در مدت باقی‌مانده از پخت، خطوط دیگری روی بدنه‌شان ایجاد شود و حالت شطرنجی به خود بگیرند. این ظاهر غیر از بچه‌ها برای مهمانان‌تان هم جذاب خواهد بود. از کاربری‌های دیگر این تابه پخت پنکیک است. اگر در مواد آن روغن استفاده نکرده‌اید، کافی‌ست کمی سمت تخت تابه را چرب کنید و آشپزی را شروع کنید. بعد از پخت اولین پنکیک خواهید دید که نتیجه بهتری نسبت به تابه‌های دیگر خواهد داشت.

وزن بالا

در کنار این‌همه ویژگی مثبت که گفتیم، لازم است چند نکته را باهم مرور کنیم تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید. کمی بالاتر گفتیم که جنس تابه از چدن است و طبیعتا تابه سنگین‌تر خواهد بود. در این مدل وزن حدودا 3 کیلویی تابه خودش را بیشتر نشان خواهد داد. خصوصا وقتی‌که از یک‌طرف تابه استفاده کرده باشید و قصد استفاده از طرف دیگر را داشته باشید، نداشتن دسته و وزن بالا، شما را اذیت خواهد کرد. این مورد ممکن است خیلی اتفاق نیفتد ولی درهرحال نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

پرتاب روغن

همیشه بعد از سرخ کردن مواد غذایی مانند ماهی،سیب‌زمینی و... با صحنه‌ای مواجه می‌شوید که خیلی خوشایند نیست؛ اثرات روغن روی گاز و احیانا شیشه گاز. در این تابه به دلیل اینکه نیاز به روغن به حداقل رسیده، این مورد کمی کمتر است ولی وجود دارد. شاید چون طرفین تابه باز است و دیواره ندارد، مقدار بیشتری روغن به اطراف پرتاب شود. با این‌ وجود خیلی هم نگران نباشید؛ برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌کنیم از در یکی از قابلمه‌های بزرگ خود استفاده کنید تا از پرتاب روغن به اطراف پیشگیری کنید.

شست‌وشو

برای شست‌وشوی این تابه باید کمی بیشتر دقت کنید. اولین نکته همان‌طور که کمی قبل گفتیم، این است که بگذارید حرارت در دمای اتاق کاهش پیدا کند و آن را فوری داخل آب سرد یا یخچال قرار ندهید. درصورتی‌که تابه داغ باشد و آب روی آن بریزید ممکن است آسیب ببیند. ما برای شست‌وشوی این تابه راهی را امتحان کردیم که نتیجه بدی نداشت. برای پخت کمی روغن زیتون روی تابه ریختیم و بعد از  پخت و زمانی‌ که تابه سرد شد، روغن به اصلاح بسته شد. بعد با کفگیر چوبی یا باکالیتی مواد غذایی را از آن جدا کردیم. با این روش شست‌وشوی تابه هم آسان شد. البته شما می‌توانید راه‌های دیگر را هم امتحان کنید.

بررسی تابه نالینو

گاهی برای کالایی حاضریم هزینه زیادی صرف کنیم تا آن را به دست بیاوریم و هزینه‌ی پرداختی در مقایسه با مزایای کالا برای ما قابل‌قبول است. اما در این مورد قضیه کمی فرق می‌کند؛ باوجود مزایا و معایبی که در بالا به آن اشاره کردیم. باید گفت که قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول بسیار مقرون‌به‌صرفه است. یعنی شما با قیمتی مناسب صاحب یک تابه خواهید شد که در پخت بسیاری از مواد غذایی می‌تواند به شما کمک کند. یک تابه همه‌فن‌حریف که دستیار خوبی برای شما در آشپزخانه خواهد بود. همان‌طور که گفتیم برای مشکل پرتاب روغن و شست‌وشوی کالا راهی پیشنهاد شد تا بتوانید استفاده بهتری داشته باشید. تنها موردی که قابل‌تغییر نیست وزن کالاست که برای چنین تابه‌ای زیاد است. بار دیگر به عکس‌های محصول نگاه کنید. مزایا و معایب را بسنجید و تصمیم بگیرید. این تابه ارزشش را دارد.


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

تابه گریل نالینو مدل Spiza
تابه گریل نالینو مدل Spiza

 


 




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری